Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K14a72t36k81a 52H88o83š34k67o83v54á 4972232341210

http://www.facebook.com/pages/Ale%C5%A1-H%C3%A1ma/116871251736287?ref=ts&fref=ts zde je více - názor obou aktérů naleznete na této stránce

+1/−1
14.2.2013 18:57
Foto

L21u53k25a49s 25P43l94a27c95h72y 2387208971157

Díky převelice, to mnohé osvětlilo.

+1/−2
20.2.2013 0:05

K55a21t64k94a 22H78o84š25k79o87v32á 4492162981440

Rádo se stalo, sama kolikrát v diskuzi nacházím více, než v článku tak taky občas přispěju troškou do mlýna ;-)

0/−1
20.2.2013 13:30

M95i47l18a91n 24S89t60e88h47l68í28k 7180549403191

V podobných pořadech někdy vystupují takoví exoti, že to spíše vypadá, že je v zájmu vyšší sledovanosti všechno předem domluveno. Tomu nasvědčuje i to, že pořad byl předtočen, takže v podstatě nebyl žádný problém případné selhání moderátora prostě vystřihnout.

+2/0
3.2.2013 15:40

J24a77n 85M29r22á71z89e13k 3114552351953

Vypujčím si od autora model článku a řeknu:

A) Autor spadl z Marsu a vůbec neví, jak takové soutěže fungují a co v nich jde

B) Autor je exhibicionista a provokater, kterému jde jen o to, ukázat v diskuzi jak širokou slovní zásobou oplývá a jak je dokonalý a zbytku ukázat, jak jsou omezení. Inu ty slohové ejakulace v diskuzi tomu odpovídají.

C) Autor je známý nebo příbuzný toho ne zrovna inteligencí oplývající člověka z Taxíku a chce ho hájit.

Ať už je správná jakákoliv možnost, tak ten článek de mého názoru je jen výkřik do tmy bez logické a věcné argumentace a ač si autor hraje na intelektuála, máš spíš výpovědní hodnotu hospodských řečí. Autor asi nebude zcela duševně zdráv (a to prosím není urážka, to myslím jako legitimní psychologickou diagnozu).

+7/−1
3.2.2013 13:12

H72a36n27a 75P36o95k82o98r34n29á 7287829241937

Po přečtení dvou minulých blogů i příslušných diskusí, se přikláním k možnostem A a B ;-)

+5/0
3.2.2013 14:06

V32l27a35d92i69m39í83r 70H73r53u62b86ý 4857723164449

;-D;-D;-D R^

+2/0
3.2.2013 18:04
Foto

L17u46k87a93s 86P62l30a91c90h22y 2717408831937

Když dovolíte, pokud se týká varianty C), tu jsem tuším odmítnul už na začátku článku. Pokud se týká varianty A), je mým skromným názorem, že bez ohledu na způsob fungování soutěže (a to už jsme zde řešili v jiných příspěvcích) něco na obrazovku prostě nepatří, minimálně ne v té negativní konotaci, ve které je to představováno. A konečně za B - nerozumím tomu se širokou slovní zásobou. Každý článek/blog/příspěvek(mail, dokument, SMSku...), který(ou) píši vždy pečlivě cizeluji už jen proto, aby se zbytečně nerozrůstal(a) do délky a každá věta nesla maximální množství informací a to s minimální možností vícenásobného výkladu a nepochopení. Lidská mluva a tím méně psaná forma je nepříliš vhodným médiem pro komunikaci, bohužel nic lepšího nemáme. Ale tím více je potřeba věnovat pečlivosti a "vybroušení" každé věty, zvláště na technicky nějak omezeném prostoru. Pravda, měl bych více "zatlačit na pilu" v gramatice a pravopise, to mi bohužel vždycky unikalo. Co ale nechápu je to, co by na tomto přístupu mělo být kritizováno. To mám záměrně používat vulgarismy, nebo formulace, o kterých vím, že mohou vystihovat moji myšlenku ne zcela přesně či dvojsmyslně nebo místo jednoduchého využití jednoho slova jej opsat třemi větami? Už jen to, že když mě to slovo napadne a já si nejsem zcela jist jeho použitím, tak si musím vyhledat a ověřit jeho stav, už to samo je pro mě docela přínosem (a kolik už jsem takto u sebe našel chyb! a co jsem se při tom všechno přiučil).

A pokud se týká té duševní vady. Ano, máte pravdu, mám jednu zásadní vadu: důraz na integritu, přesnost a především systematičnost. Je bohužel zásadním znakem dnešní společnosti, že tyto snahy považuje za vadu, nikoliv za něco chvályhodného, No prosím, Váš názor Vám samozřejmě upřít nelze, ale v žádném případě jej já (pro změnu svým názorem) nepokládám za korektní.

To není o intelektuálství - to tkví myslím si v něčem jiném, ale na to si nárok nedělám, to opravdu ne - ale prostá snaha o korektnost.

0/−4
8.2.2013 9:58
Foto

F59r12a14n27t49i72š76e17k 84M94a22t12ě61j72k22a 8497194209927

A to možná netušíte, že na ty pasažéry dělá televize nejprve konkurz...;-)

+10/0
2.2.2013 23:59

M89i22l80a94n 30S16t68e96h43l12í56k 7670529853791

R^

+2/0
3.2.2013 15:30

V93i59k81t68o32r 43Š66e10d60i91v80ý 8846101560786

Zdá se, že v minulých  dnech viděl autor poprvé v životě televizi.   ;-D

+8/0
2.2.2013 23:59
Foto

L50u12k61a47s 93P81l77a17c83h20y 2797748431157

Ani ne - spíš mi to s postupem času víc a víc vadí. A přiznávám, že na ni koukám čím dál tím méně. Když to přepočtu na zaplacené poplatky, tak - s ne příliš velkou nadsázkou - nejsem daleko od stavu, kdy každá minuta ročně, kterou prokoukám, mě stojí 1,- Kč :-)

+1/−5
3.2.2013 0:12

M37a37r68e26k 81L77i62b67a 8507869594320

Podival jsem se na ten zaznam a co se tyce celeho poradu hodnotim kladne, co se tyce Hamy, jeho rekci hodnotim zaporne, takze podle mne tento clanek neni az tak neopodstatneny a nezalezi jak jsou se soutezicim predem dohodnuti, jde o reakci Hamy a ta je spatne !

+3/−1
2.2.2013 23:38

V22á30c12l48a31v 68K49r63á60l 4543165152914

Teda necekal jsem ze tohle bude mit takovou ctenost. Asi se lidi nudi. Ale pane autore, pokusim se vam vysvetlit jeste jednou princip souteze Taxik. Zajemce se zaregistruje na webu CT a pak, bude li mit stesti mu produkce zavola a domluvi s nim nataceni. Nevim sice jak je to s trasou ale rekl bych se si ji kazdy zajemce urci, podle toho jak moc se citi. Ostatne, v online variante taxiku tuto moznost mate rovnez. Tam volite cas. Vse je samozrejme predem dohodnuto a smluvne dojednano a dokonce i to cislo kam budete volat je asi domluveno predem. Otazky zacinaji od tech nejjednodussich, a pokracuji az k tem za jejichz spravne zodpovezeni dostanete 2000. Ten clovek ktereho zde tolik branite nevedel zhola nic. Je pravda ze otazka o tom ptakovi byla nejprve polozena dost lajdacky ale pan Hama se zahy opravil. Zrozeni Venouse, to by snad napadlo i totalniho ichtyla. Faktem ovsem je, ze tato soutez je vysilana na zaklade licence, kterou CT ziskala z Britanie. Predpokladam tedy, ze soucasti teto licence je jakasi komedialni vsuvka ze strany ridice, tak jak to predvedl pan Hama. Celkove se da rict, ze jste udelal z komara velblouda, protoze soutezicimu nikdo neublizil, zdarma se projel po Praze.Do souteze vstoupil naprosto dobrovolne a o sve vuli. Kdybyste tento porad sledoval pravidelne, jako ja, vedel byste, ze ostatni ridici, napriklad pan Matonoha, se soutezicich pred zacatkem jizdy ptaji zda jsou pripraveni a zda jsou ochotni soutezit. Vase stiznost je tedy naprosty nesmysl.

+8/0
2.2.2013 23:05
Foto

L26u52k96a57s 51P67l33a93c32h64y 2217678281787

Jak už jsem napsal níže, připouštím, že je otázkou, jak moc je to pak problém tvůrců a jak moc toho soutěžícího, jak říkám, ten princip neznám, na taxík jsem koukal kdysi když začal a tam jsem měl ten dojem že je to náhodně, zda to tak bylo/nebylo od začátku, opravdu netuším.

Ale bohužel stále zůstává v platnosti, že to celé mohlo být zcela jinak (například, ale ne výlučně, tak, jak popisuji). A stejně jak já jsem si neběhnul s tím, že jsem a priori předpokládal jiný postup výroby pořadu, stejně tak se může plést i někdo kdo se na to dívá a má toho člověka za vola. Může být. Ale nemusí. Z mého hlediska se jedná o trivializaci a schematizaci takového charakteru, která mi přijde hrubě nevhodná, a to i pro zábavní pořad, protože to z nás dělá blbce všechny.

Ad dělání z komára velblouda: to je složitější. Úplně na mávnutí rukou to (podobně jako jiné zde zmiňované soutěže, např. Nikdo není dokonalý) bezsporu není. Ale jak byste si představoval nějakou "střední" reakci? Kratší článek? Jen poloviční písmenka? Nebo třirkát delší článek s méně agresivními formulacemi? Já to umím jen takto. Jestli je to pro Vás vebloud, mohu být jen rád, že se mi daří velbloudi i s minimem námahy (kéž by se tak dobře a rychle dělali i ti velbloudi, za které beru peníze).

Ale přesto děkuji za poznámku a korekturu principu tvorby soutěže. Pokud budou tvůrci v mé poště reagovat, bezesporu to ve své odpovědi zohledním.

0/−6
2.2.2013 23:15
Foto

L68u57k15a44s 88P21l35a79c53h82y 2307638331827

No a jak vidno, je po čtenosti ... tak ta byla spíš asi dána málo novými příspěvky v blozích, tak to dlouho viselo na titulní stránce v "nových".

0/−3
2.2.2013 23:32

V61á19c69l92a44v 91K97r27á96l 4473365632494

Existuje pak jeden zasadni problem, ze s timto vasim pohledem, byste musel takto negativne reagovat na vsechny televizni souteze. Takze si myslim, ze je lepe si uvedomit, ze kazdy soutezici do souteze vstupuje naprosto dobrovolne. Na to je zakon, ze kazdy musi podepsat smlouvu o ucasti a souhlas s odvysilanim. Tim padem kazdy dava v sanc svou povest a riskuje ze udela pred znamymi ze sebe troubu. Ale nemyslim si, ze by to bylo nejakou tragedii. Je to jen hra.

+4/0
3.2.2013 0:02
Foto

M70a46r77t92i42n 27P30i38p68e46k 4615688401411

Vyjadřujete se v diskusi o tom, jak ČT1 toto neměla vysílat, ale Vy sám o tom napíšete veřejný blog na jendom z nejčtenějších serverů...To si trochu protiřečíte, ne? Pokud jste chtěl jen ČT upozornit, nač blog? Pokud jste nechtěl, aby tuto "hrůzu" viděli i ti, co by se jinak nedívlai, dokázal jste opak. Suma sumárům - hezký večer, na to nejde nic jiného napsat.

+4/0
2.2.2013 22:45
Foto

L53u50k49a43s 57P43l45a26c16h22y 2677388941717

Ano, nad tím jsem také chvíli přemýšlel. Nakonec jsem to hodil na blog z několika důvodů:

- změna stavu o tom kdo to viděl neviděl není tak drastická - nedělám si ambici toho, že bych zvládnul čteností tohoto příspěvku konkurovat České televizi, Facebooku, či YouTube

- i když tvrdím, že to nepatří na obrazovku, neznamená to, že to chci nutně ututlat - i špatné je potřeba mít na očích a přemýšlet o něm

- snažím se dělat protiváhu tomu, jak se to šíří na sociálních sítích a nebo jak se to dá interpretovat na první pohled - věřím, že se pomocí tohoto příspěvku může někdo zamyslet i dál než za první plán

- a samozřejmě to šlo tvůrcům el. poštou, aby se zamysleli i oni. To neznamená že děljí normálně svoji práci špatně, ale v tomto případě dost přestřelili. Asi by jim to měl někdo říct, ne?

- je to konec konců celé jen můj názor a nápad. zajímalo mě, jak se k tomu postaví jiní, protože názory je dobré konfrontovat. i já se mohu mýlit. Jen jsem spíš čekal diskuzi na téma toho, zda a jak opravdu mohl činemohl ten soutěžící k těm odpovědím dojít, kategorické odmítání tohoto příspěvku jako takového je docela zajímavé a vyplývají z toho také docela zajímavé věci.

+1/−4
2.2.2013 22:52
Foto

M51a59r67t18i34n 71P64i42p74e89k 4875458131531

No takhle - hlavní je, zda jste docílil toho, co bylo Vašim cílem. Pokud ano, pak R^

+4/0
2.2.2013 22:55
Foto

L92u72k17a33s 14P59l54a75c57h13y 2787298141537

To se asi bohužel(?) (bohudík?) nikdy nedozvím, ale dělám co pokládám za správné. Ale díky za dobrou poznámku.

+1/−4
2.2.2013 23:02

J39a64n 34Š13e32s57t86á18k 3788539439674

Každý si občas protiřečí, pane Pipku. Jako třeba i Vy. - Taky " ...píšete veřejný blog na jednom z nejčtenějších serverů..." kde sice na vlastním blogu diskuzi nepovolíte, ale sobě chodit diskutovat jinam už tolerujete;-D

+1/−3
3.2.2013 0:08
Foto

M76a21r74t58i54n 21P40i90p32e43k 4155438341451

Jak konkretne si protirecim? To, ze neotevru diskusi, ale jinde neco vlozim je protireceni? Fiha dekuji za rozsireni obzoru o ktere jsem pod svym blogem ochuzen:-)

+3/0
3.2.2013 1:10

J27a74n 11Š63e39s15t67á20k 3128209649844

Jak? No protože u sebe diskuse rád nemáte, ale na cizí chodíte - doufám, že ne z donucení;-D

+1/−3
3.2.2013 1:13
Foto

M23a54r66t83i92n 62P89i45p81e43k 4105988581661

Ale no tak. Nehodnoťte proč neotvírám diskuse a zeptejte se na to, tím předejdete špatným domňenkám;-) Já je neotvírám proto, že téma, které popíšu je můj názor a nemám potřebu číst na něj reakce. Toť vše;-) Ale vždy je k dispozici mail a na ten mi pár lidí píše a já odepisuji:-) Toť vše.

+3/0
3.2.2013 1:24

J87a23n 30Š95e58s89t78á85k 3408219179254

Ale to by mě ani nenapadlo, abych zkoumal, proč diskuse neotevíráte, to je Vaše věc, a zase moje věc je to, že jak zpozoruju, že blog diskusi nemá, tak odcházím. A zrovna se přihodilo, že jsem navštívil Váš blog bez diskuse, a vzápětí jsme tady našel, že proti diskusím zase tak úplně nejste, což mě tedy zaujalo. Jinak Vám neberu, že Vámi popsané téma je Vaším názorem, a že Vás tedy reakce nezajímají. Jenže u toho žel nijak nemyslíte na své čtenáře, kteří naopak rádi své názory konfrontují s jinými. Nejen mailem soukromě s autorem, ale operativně okamžitě pod článkem se všemi.   Sám tedy na blogy bez diskusí nechodím, pochopitelně  pokud si to pamatuju, že dotyčný je neotevírá;-D

+1/−3
3.2.2013 10:32
Foto

M24a37r10t65i18n 64P93i69p96e85k 4335488501511

Děkuji za zpětnou vazbu;-) Diskuse povolím a uvidíme, co se tam děje. Při nejhorším je zase zavřu:-)

+3/0
3.2.2013 10:49

J53a87n 62Š82e74s12t15á71k 3268539899164

Mně se prostě tady na rozdíl třeba od papírových novin fakt líbí to, že může člověk něco okamžitě probrat jak s autorem, tak i dalšími čtenáři. Stejně tak jako autor článků jsem vděčnej za to, když mě někdo opraví či doplní, protože málokdy se dá napsat vš vyčerpávajícím způsobem,. No a že mně někdo přitom občas i vynadá, to se zvládne, zvláště když teď už to hodně pokleslo, když je to pod jmény a těch falešných zasse tolik není.:-)

+1/−3
3.2.2013 11:09
Foto

V60a74n16d36y 23V55á75v76r48o61v44á 6261346459151

Je fakt, že si někdy přečtu Váš článek, ráda bych reagovala, diskuze není, tak odejdu, ale proto Vás taky nevyhledávám-)

+1/−2
3.2.2013 16:33

J87o68s12e88f 81K54l17a46t 3899337563461

Pštros nepštros,už je toho na mě dost,dobrou noc.

+2/0
2.2.2013 22:44

M15a20r52t21i55n 75F12u13r29i62k 2692715776711

;-D člověče, vy jste asi podobný typ, jako ten soutěžící. A myšlenkové pochody té jeho přítelkyně, ty teda byly vyloženě neuvěřitelné.

+3/0
2.2.2013 22:33
Foto

L72u13k91a52s 46P57l38a96c26h12y 2237648171607

Ano/ne: umím tyto myšlenkové pochody napodobit, umím je "vymyslet" (tj. napadnou mě). Ale umím je také ohodnotit a vyhodnotit jejich relevantnost. Nevím ovšem jestli a jak by některý z těch mechanismů fungoval pod nervozitou soutěže.

0/−4
2.2.2013 22:37

P53e38t25r 13H65o18r70á66k 1949503879494

Nevím, jestli jsem tak nechápavý, ale tomu článku nějak nerozumím.

+4/0
2.2.2013 22:23

J32o41s84e34f 97K40l21a19t 3819137543471

Nezlobte se,ale když vás tak čtu,děláte si z lidí prču,nebo to myslíte vážně?

+4/0
2.2.2013 22:19
Foto

L86u97k17a18s 92P49l96a90c68h50y 2597908471667

Zcela. Trivializace kterou v tom pořadu v tomto případě předvedli a její možné vysvětlení a z toho plynoucí - pro mě neakceptovatelné - konsekvence se mi hrubě zajídají.

0/−4
2.2.2013 22:38
Foto

L15u68k10a15s 17P50l63a95c35h96y 2217908141827

Pardon, první věta měla být "zcela vážně".

0/−3
2.2.2013 22:38

R96a78d49o82s77l26a67v 11K62l73a55u53d96a 5804818814932

Tak už to neberte tak tragicky. Je to stejný pořad, jako třeba Superstar. Před "komisi" předstoupí několik tisíc lidí, která z nich vybere několik set účastníků, které pak jsou před trojici (čtveřicí) poroty. Vyberou se jak ti, kteří mají šanci na úspěch, tak zkrátka někdo úplně nemožnej. Z nich se pak sestavuje hvězdná pěchota. Je to běžné u všech podobných pořadů. Divák se musí i bavit.

+4/0
2.2.2013 22:15
Foto

L86u41k34a51s 19P75l94a13c82h89y 2727208961117

To je právo tvůrce i diváka. Já se ovšem nejen nebavím, ale bohužel spíš naopak. A tak využívám svého práva to nahlas říct.

0/−3
2.2.2013 22:36

R45a23d47o70s70l19a17v 69K50l47a66u47d41a 5604968664252

Pak na to přece nemusíte koukat. Někdo ze sebe udělá dobrovolně pitomce a vy byste to hned zakazoval pouštět do TV.

+4/0
2.2.2013 22:37
Foto

L52u25k26a14s 71P57l11a87c13h54y 2797938351937

Já jsem na to nekoukal v TV, dostalo se to ke mě "oklikou". A ještě s dovolením Vás poupravím: já bych to nezakazoval. Já se podivuji nad smýšlením lidí (tvůrců pořadu), kteří to tam pustí. Zakázat to nelze a tohle asi není správné někomu zakazovat. Ale mrzí mne, že si to někdo "nezakáže" sám, na základě vlastního uvážení.

0/−2
2.2.2013 22:40

V89á64c71l20a39v 58K20r21á71l 4863275892864

Pro ty, co snad onen dil nevideli, a chteji vedet co ze to autor tak dopodrobna odborne setrel, zde je odkaz

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10154855310-taxik/212522161200148/video/

+3/0
2.2.2013 22:10
Foto

L83u70k43a43s 15P26l74a30c94h80y 2967728641467

Já mám pocit, že odkaz jsem jasně uvedl a já jej v článku vidím - Vám se nezobrazil? Mohu se zeptat jaký používáte prohlížeč (produkt, verze)?

0/−4
2.2.2013 22:12

V81á67c64l36a74v 25K53r76á81l 4683505672174

No jo, kdyz vy jste napsal jen podtrzene datum a ja ten odkaz uvedl primo. Mate snad neco proti? Muzete napsat otevreny dopis....komukoliv

+4/−1
2.2.2013 22:15
Foto

L15u41k52a38s 86P80l70a26c27h68y 2207738771607

Aha, pardon, účelem Vašeho příspěvku bylo uvést odkaz přímo ne decentně schovaný v datu, to mě nenapadlo. A přijde mi to jako dobrý nápad, s dovolením jej hned použiji.

0/−3
2.2.2013 22:34

H72o94n83z74a 47B73o22b37u52l17a 9606529743429

Mohl bych vás poprosit o podobnou analýzu pořadu "Nikdo není dokonalý"? Předem děkuji.:-)

+4/0
2.2.2013 22:07
Foto

L17u87k74a92s 47P19l69a88c51h51y 2207908921307

Ano, to je dobrá poznámka - už mnohokrát jsem sám přemýšlel a i s jinými debatoval, jaké myšlenkové pochody či neznalosti někdy mohly vést k jednání lidí tak, jak jednali. Ale zase nehodlám plýtvat svůj čas až tak moc.

0/−3
2.2.2013 22:13

H63o97n53z61a 95B64o79b80u97l93a 9126929933769

Jenže ono je to hodně podobné, jen za to ti lidé nic nedostanou, což je možná ještě horší. Přiznám se, a nic ve zlém, že by mne ten váš rozbor opravdu velmi zajímal. Víte, já studuji psychologii a vy jste, pokud toto všechno myslíte vážně, velmi zajímavý "případ".

+5/0
2.2.2013 22:23
Foto

L87u45k76a43s 15P37l18a39c93h27y 2367688891837

Zajímavý "případ" bezesporu jsem, ale obávám se, že ten rozbor Vám neposkytnu z těchto důvodů: opravdu se mi do toho mojí vlastní leností nechce, opravdu mi to přijde jako už moc času na to vyplýtvané, a konečně by se dost špatně (opět čas) hledalo nějaký takto ucelený a dobře demonostrovatelný výstřih.

V tomto případě jsem využil spíše náhody, že se to tak sešlo - dobře demonstrovatelné, poměrně kontroverzní, rozšířené a aktuální.

0/−4
2.2.2013 22:44

P52a41v64e56l 79K91u72l53a 7628985558208

Po přečtení vašeho výtvoru  jsem dospěl k názoru, že tím pasažérem jste byl vy. Že jo? Že jsem to uhád?!8-o

+11/−1
2.2.2013 21:54
Foto

L62u36k89a79s 89P54l24a91c10h16y 2747758841657

Ne, nebudete tomu věřit, ale když porovnáte moji fotografii s podobou osoby na odkazovaném záznamu ČT, zjistíte jisté poměrně významné rozdíly.

0/−3
2.2.2013 22:01

KDO VYHRÁL?

BR17

Poputují Italské dvojhubky Marty Kučíkové právě k vám? Podívejte se na výsledky soutěže.

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz