Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

P.32

20. 2. 2012 23:47
Děkuji.

Vše bylo napsáno a myslím že vyváženě,tak si dovolím dát jenR^.

2 0
možnosti
JL

uumaa

20. 2. 2012 23:28
Autore!

Napsal jste slabomyslný blábol.

1 0
možnosti
LP

rheingold

20. 2. 2012 23:30
Re: Autore!

Ano, samozřejmě - uvedenému článku chybí nějaká konstrukce, jasná myšlenka, osnova pokulhává, nemá úvod, stať ani závěr, ani ve svém průběhu nevede čtenáře strukturovaně od jedné myšlenky k druhé (jak by také mohl, když tam žádná není, že?) a není ani gramaticky a pravopisně správně.

Děkuji Vám za Vaše konstruktivní, adresné a přesně precizně specifikované přípomínky. Vezmu si je k srdci a do příště se poučím.

S pozdravem

LP

1 0
možnosti
PJ

pedro14

20. 2. 2012 23:25
je to hon na tomioa

tu ct by meli zrusit.. at to nemusi delat tomio sam az bude prezidentem

2 0
možnosti
LH

Lady Humussprey

20. 2. 2012 23:21
Kdepak holoubku. Velký kluci tohodle Japončíka

mezi sebe nepustí. Může si blbnout s tou svojí cestovkou, ale to je jeho hranice, dál nesmí.

0 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

21. 2. 2012 0:13
Re: Kdepak holoubku. Velký kluci tohodle Japončíka

Má smůlu,soudružka Urbancová - Lady Humusspray, aktivní členka KSČ+M jej neprokádrovalaRv

;-D;-D;-D

2 0
možnosti
RH

Kruton

20. 2. 2012 23:19
Ta reportáž

je jen slabým odvarem toho, co je v tomto pořadu každý týden. Když se ovšem týká "miláčka prostého lidu", tak se to hned řeší. Okamura má nezaslouženě pověst velkopodnikatele, i v tom cestovním ruchu není žádnou velkou rybou. Okamura jako politik jsou personalizované VV. Podnikatel s velkym egem chce kromě prachů taky moc...

1 0
možnosti
LP

rheingold

20. 2. 2012 23:28
Re: Ta reportáž

Rozumím, že mi napadáte volbu tématu (tj. že jsem si našel zrovna tuto reportáž), ale to vzniklo spíše ze dvou důvodů: 1. k TV se tak moc často nedostanu, a tady jsem to náhodou zachytil a 2. T. Okamuru nám média opravdu tlačí kudy chodíme, až nám stříká z uší. Tak jsem byl zvědavý, co na něj vyhrabali. A i když jsem se poctivě snažil nechat se střihem a komentářem manipulovat seč jsem mohl, tak mi to přišlo až k smíchu, jak se z komára snaží udělat velblouda. btw. - dle aktuálního výběru na prezidenta bych TO nevolil, ani kdyby byl jediným kandidátem.

LP

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1

20. 2. 2012 23:17
jelikož kompletní ČT byla a zůstala normalizačním hnojem,

vůbec mně to nepřekvapuje:-)Lituji lidičky, kteří se na to musí dívat, jiné možnost nemajíce;-)

2 0
možnosti
M

m0rb0

20. 2. 2012 23:10
Kopani do Okamury

Též jsem si nemohl nevšimnout v médiích jak se pořád opírají do Okamury. Měl nehodu na dálnici a první co jsem se dozvěděl bylo, že jel v luxusním autě (v té dané chvíli naprosto nepodstatná informace). Jeho kandidatura mě vlastně nezajímala až do té doby kdy se začaly objevovat tyto pomlouvačné zprávy v médiích. Asi je to pravda, že někomu vadí. Na druhou stranu nás pořád bombardují zprávami o tom jaká strana bude mít svého prezidentského kandidáta. Jako kdybychom nemohli mít i nestranického prezidenta. Řeknu vám všem toto: prezidentský kandidát nějaké strany je pro mě neexistující kandidát!!! Všecky strany v poslanecké sněmovně už mě tak zklamaly, že považuji za drzost, aby po mě v příštích volbách chtěly můj hlas.

4 0
možnosti
R

reverend3

20. 2. 2012 23:03
ČT, už dávno bulvárem je.

ČT, už bulvárem toho nejhrubšího zrna je.Ale, to co vyplodil Volner dnes, je hnus.Nezastávám se Okamury,ale kdo to objednal?To už začala předvolební kampaň?Pokud Okamura nedodal to co mu ukládá zákon,jak to že se to vytahuje až nyní?Proč dotyčné úřady nekonají svou povinnost okamžitě?Kdo má zájem na dehonestaci Okamury? Že to není náhoda, je jasné.Bude ČT takový pořad točit i o Švejnarovi? Jak lže? O jeho rozhodování o Nobelově ceně a jeho vystěhování z ČSSR?

3 0
možnosti
R

rudaz

20. 2. 2012 23:16
Re: ČT, už dávno bulvárem je.

"Kdo je bez viny, hoď kamenem..."R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1703x
Odborník je člověk, který ví stále více o stále méně věcech, až nakonec ví úplně vše o naprosto ničem.Osoba se širokým rozhledem je člověk, který ví stále méně o stále více věcech, až nakonec neví vůbec nic o naprosto všem.
 

Jsem odborník se širokým rozhledem - nevím vůbec nic o naprosto ničem.

http://lukas.plachy.eu

Seznam rubrik