Diskuse

Senioři na teplých židlích, aneb zdědkovatělí ITíci.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xychteen

18. 8. 2011 22:10
Nooo... něco na tom rozhodně je...

...ale pravda bývá obvykle někde uprostřed - a tady to asi nebude jiné. Já se v branži pohybuju tolik let, že bych to snad ani neměl nikde říkat :-) a nejlepší týmy, ve kterých jsem během let pracoval, byly vždycky mixy, vedené někým, kdo do toho moc nekecal, šel vepředu a odkopával z cesty klacky. A taky jsem měl jednou mladého řízka - fakt špičkovýho linuxáka, který po první noční, ze které se odebral rovnou do pelechu a vypnutý mobil kopnul pod něj, nechal na svém stole lakonickou zprávu "mělyste tu starou verzi RedHat taxem ho povejšil čus" - a půlka firmy stála, protože navazující aplikace vesměs "hodily záda", i bylo nutno pro chlapce poslat taxem... pardon, taxi a pak mu vysvětlit, že fungující firma obvykle není výzkumák, ale solidní fabrika s určitým souborem pravidel, přes které vlak nejede, byť by ho řídil Génius Největší

:-)

Přeju pěkný večer

0 0
možnosti

hafusak2

19. 8. 2011 12:43
Re: Nooo... něco na tom rozhodně je...

Také mám za sebou něco podobného. Hoši byli opravdu dobří - ale každý sám za sebe. Týmová práce jim byla proti srsti, kdekdo z nich chtěl vylepšovat vše jiným, ale úkoly jich samých byly vhozeny do jejich "vyhnívacích šuplíků". Některým z nich dost dlouho trvalo, nežli si uvědomili, že jsou jen jedním kolečkem v soustrojí celé firmy a na prvním místě mají být úkoly, které dostali od vedoucího.

0 0
možnosti

fr-mottl

18. 8. 2011 21:18
dnes sem mel tezkej den a proto to asi lezi na mne

ze jsem vubec nich nepochopil. Nemuze to nekdo ve dvou vetach rict?

0 0
možnosti

bajo.ano

18. 8. 2011 21:49
Re: dnes sem mel tezkej den a proto to asi lezi na mne

R^! nápodobně

0 0
možnosti

dakram1

18. 8. 2011 21:15
Souhlas...

R^R^R^R^R^ jsem důchodkyně a "zatím" si uvědomuji, že ta hlavinka už nepracuje jako ve 20 a proto se ptám..proč má pracovat pan Stránský...pan Uhde..myslíte, že živoří nebo jejich hlavinky jsou hluboce nad průměr? Nevím, zda šediny ctí..ale zatím v tom vidím jen trafiky...V

0 0
možnosti