Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rheingold

30. 5. 2010 23:07
Argumenty prosím

Argumenty prosím - rozebrat postupně, jedno po druhém. Místa tu máte dost, děkuji.

0 0
možnosti

DaliborX

30. 5. 2010 21:27
Nešlo to

Bohužel jsem to nedočetl. Omlouvám se, ale takovou snůšku naivity jsem nevydržel.

0 0
možnosti

rheingold

30. 5. 2010 23:07
Re: Nešlo to

Argumenty prosím - jeden po druhém rozebrat, místa tu máte dost. Děkuji

0 0
možnosti

cenzoramiluji

29. 5. 2010 22:19
no mám

poit chlapče, že jste vedle jako ta, no jehličnan, jedle, už se dnes ve Žlutých lázních fasují lžíce a už se s mlaskáním ženou naši noví vepříci ke korýtkům. teď teprve začne ta správná pravicová mlaskanice a žranice .........................!!!!!!!!!!

0 0
možnosti

Andrea T.

29. 5. 2010 22:06
Děkuji za článek a dávám KARMU.

Jen si dejte pozor, aby Vás tu nezačali teď kamenovat argumenty někteří diskutéři, jako se to stalo mně u mého posledního článku. :-) Hezký zbytek večera!

0 0
možnosti

lrklo

29. 5. 2010 21:56
Nejsilnější stranou jsou nevoliči 37,8 %

a ti jistě pomohou svrhnout tento zkorumpovaný režim.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

svetla666

29. 5. 2010 21:46
Jo hurá že si Bilderberg založil odnož ,vše bylo předem

dohodnuto..jenom ovečky to nevidí...bééé...proč myslíte, že ODS založila svoje odnože a že jim média celou dobu dělala reklamy v podobě průzkumů..opravdu ovce....

http://www.youtube.com/watch?v=I_rhKMOpuTg

http://www.reformy.cz/zpravy/proc-scharzenberg-lze/

0 0
možnosti

rheingold

29. 5. 2010 21:54
Re: Jo hurá že si Bilderberg založil odnož ,vše bylo předem

Jistě a já sám jsem hacknul server ČSU aby se zfalšovaly všechny výsledky ze všech komisí. Bilderberg mi za to zaplatí a budu prvním hejtmanem a možná i prezidentem na Měsíci!

0 0
možnosti

kaktusak

29. 5. 2010 21:44
Teď teprve korýtka pořádně začnou

0 0
možnosti

KRUTÁ PRAVDA

29. 5. 2010 21:41
Hm, já myslím že se nic nezmění

takovej john je určitě korytář jak brno. No a co by se mi mělo lébit na švarcenbergovy, který mluví jak retardovaný, to fakt nevím.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS