Vzkaz těm pitomcům na motorkách

Vzkaz pro ty pitomce na motorkách Honda 1000 RR co byli v Brně v neděli 2. 9. 2012 kolem 16:00 na křižovatce u Ústředního hřbitova (Vídeňská × Jihlavská)

Tahle rychlost je naštěstí jen z grafického editoru...Autor: Okolojedoucí dobrovolník

Vážení,

 je mi jedno kolik Vám je let (i když to bylo odhadem něco pod 20), je mi jedno, že sedláte o fousek silnější stroje, na kterých zjevně řadíte jen za jedna nebo za dva, ale dost mi je do toho, jak se chováte na silnicích nejen sami k sobě (to si klidně běžte do pekel), ale především k ostatním účastníkům provozu.

Už když jste postávali za mnou, cítil jsem dokonce i přes kombinézu, že Vaše mašiny hicujou a smrdí jako stroje, který právě prodělaly několik desítek minut 13 000 rpm a výš - tepelná vlna byla tak silná, že se mi skoro rozpustila zadní pneumatika a ožehnula značka. Prosím, jak je libo, to je ostatně věc Vaší movitosti, pokud je můžete takhle honit, budiž Vám přáno.

Překousnul bych i způsob, že jste se rozhodli předjet ty 2×2 čekající vozidla před námi (jeden zprava, druhý zleva), se zaťatými zuby jsem politoval i toho řidiče bílého Favoritu, který musel zvládnout krátce po rozjezdu na zelenou to, že mu kolem vozidla proburácely dvě (naprosto zbytečně!) ječící mašiny, ale do prkýnka na další křižovatce Strážní × Vídeňské: TO BYLA ČERVENÁ, vy kreténi! A červená, která tam už hodnou chvíli byla před Vaším příjezdem a byla i po Vašem odjezdu, aniž by se mezitím změnila. Mě naprosto nezajímá a je mi totálně ukradený, že tam prostě stály auta a ze Strážní nic nejelo, ani nikdo nešel. Už jen proto, že se ze Strážní třeba mohl vyřítit takový debil jak Vy. Doteď mě mrzí, že jsem se na té předchozí křižovatce blíže neseznámil s Vašimi RZtkami, ani že jsem neměl zapnutý záznam. Příště budu na ovladači rychlejší!

Jo, přiznávám, že kolikrát mi tečou nervy, když vidím asi milion možností, kudy by se ta fronta na světlech dala objet, nebo mě napadá tisíc a jedna kombinace, jak krásně prokličkovat pomalu se sunoucí kolona. Ale ani tehdy, ani když jsem nasraný, ani když jsem unavený, ani když mi rádio hraje disko, techno nebo heavy- metal, prostě NIKDY, nepojedu jak prase. A pokud je ve městě 50, tak 100 už je trochu moc i na zavření obou očí a zacpání uší!

Ne proto, že silnice není hračka, ne proto, že "zákony se mají ctít a dodržovat blá blá blá...", ne proto, že jednou nějakou slabší povahu vyděsíte tak, že Vám cukne volantem přímo do cesty, ale proto, že jsme se my všichni (tím, že jsme si udělali papíry a vlezli na silnici) na něčem dohodli a tak to sakra budeme dodržovat. A když se nám to nelíbí, můžeme jinam (na okruh?), nebo to zkusit změnit. Ale především proto, že když vlezete na mašinu, tak to, jak se chováte, se pak promítne i do hodnocení nás ostatních motorkářů, Čechů, Yamahářů, Hondařů, mladých, starých, pánů v klobouku...

Zkrotit silný stroj není to, jak dalece zvládáte ovládat tu mašinu, ale jak zvládáte ovládat sami sebe.

A když budete budovat tuhle pověst prasat, tak jednou nějaký frustrovaný řidič může nějakou prasárnu udělat mě! A já k čertu NEHODLÁM jít pod kytičky za Vás. Zabijte se, rozsekejte se, jak je Vám libo, ale ksakru nedělejte to tak, abyste nás ostatní vzali s sebou. Já bych ještě pár kilometrů rád najel!!!! 

Děkuju a s pozdravem
Lukáš Plachý

 

Pozn. pro místní všeznalé dobrovolné jazykové korektory v diskuzi: Běžte se vycpat, protože jestli tenhle text budete hodnotit dle jeho jazykovědně gramatické úrovně, tak se běžte postavit těmhle blbcům na tu křižovatku, ať má pan Darwin radost.

Autor: Lukas Plachy | pondělí 3.9.2012 7:30 | karma článku: 31,61 | přečteno: 1964x
  • Další články autora

Lukas Plachy

Omluva seniorce před divadlem...

13.5.2019 v 21:23 | Karma: 17,61

Lukas Plachy

Brexit je jenom ... trade-off.

9.9.2016 v 14:50 | Karma: 8,89

Lukas Plachy

Konec vánočních stromů u nás?

3.12.2013 v 6:30 | Karma: 12,83

Lukas Plachy

Přiznejme si to - IT je v pikách

22.10.2011 v 8:30 | Karma: 17,98

Lukas Plachy

Apokalypsa má jméno civilizace

29.9.2011 v 7:45 | Karma: 15,30

Lukas Plachy

Zlodějina "Pod Okřídleným kolem"

25.7.2011 v 19:25 | Karma: 39,04
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1703x
Odborník je člověk, který ví stále více o stále méně věcech, až nakonec ví úplně vše o naprosto ničem.Osoba se širokým rozhledem je člověk, který ví stále méně o stále více věcech, až nakonec neví vůbec nic o naprosto všem.
 

Jsem odborník se širokým rozhledem - nevím vůbec nic o naprosto ničem.

http://lukas.plachy.eu

Seznam rubrik