Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Důkaz, že dnes se nedá slušně už ani blogovat.

26. 07. 2011 11:52:23
Chceme-li dostat nějaký text, nápad či myšlenku k široké veřejnosti, máme v zásadě 2 možnosti: Zaplatit si dostatečně rozsáhlý reklamní prostor nebo psát jak hovado.
Tohel vážně myslíme vážně?!Tohel vážně myslíme vážně?!LP

Když se ohlédnu zpátky na svoje doposud uveřejněné články zde na blogu a jejich čtenost a karmu, nemohu se ubránit pocitu, že obě čísla jsou přímo úměrná:

  • nekorektnosti a subjektivnosti článku
  • množství citoslovcí a příslovečných určení
  • citové zabarvenosti

Když se jeden pokouší korektně komentovat vážné technické věci, korektně vše šetřit, každý názor odargumentovat a podpořit, je výsledkem sice kus poctivého a rozumného názoru - jehož čtenost a zájem o něj se ovšem pohybují kolem nuly.

V okamžiku, kdy je článek nekorektní, dostatečně útočný, a pokud možno subjektivně zabarvený, začnou se kolem něj rojit čtenáři jak mouchy (zejména ti kteří se vysloveně vyžívají v napadání autora za výše uvedené, ale kteří by do rozumně napsaného textu ani nepáchli) a má šanci nejen na vysokou karmu ale i na titulní stránku.

Články, které by splnily obojí výše uvedené, bych spočítal na prstech jedné (zmrzačné) ruky.

Prosím Vás, ptám se nyní, kam nás to dovedla dnešní doba? To opravdu to jediné, co chceme na Internetu konzumovat, musí být šokující, provokující, bez ohledu na smysl, správnost, podpořenost? Tohle využití médií které jsem si právě vyzkoušel v praxi mě děsí. A co Vy, budete to podporovat?

P.S. Kolik lidí si asi tak přečte tento článek? Schválně zkusíme počítat...

Autor: Lukas Plachy | úterý 26.7.2011 11:52 | karma článku: 13.61 | přečteno: 864x


Další články blogera

Lukas Plachy

Brexit je jenom ... trade-off.

PC nebo Mac? Televizi od Samsungu nebo od LG? Fotoaparát Canon nebo Nikon? Zůstat v unii či odejít? Koupit si Škodovku nebo Mercedes? Politik X měl ve věci Y rozhodnout tak nebo onak?

9.9.2016 v 14:50 | Karma článku: 5.90 | Přečteno: 246 | Diskuse

Další články z rubriky Hyde park

Vít Janša

Jak zatočit s názorem na blogu iDnes? Jednoduše. Smazat!

Před chvílí jsem uveřejnil na blogu článek Česko páchá komunikační sebevraždu. Do pár minut byl článek nemilosrdně smazán.

10.8.2018 v 15:18 | Karma článku: 37.80 | Přečteno: 1300 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Pod svícnem je největší tma

Reakce na včerejší email od jistého administrátora blogu iDNES. Podívejte se na video a závěr si z toho udělejte sami. Naplnilo se jedno staré pořekadlo, a to takové, jaké je nadpisem článku :-)

29.7.2018 v 16:07 | Karma článku: 11.21 | Přečteno: 415 | Diskuse

Jaromír Hlubek

Údajně máme svobodu slova

Slovo údajně používám záměrně, jelikož je velmi oblíbeným u našich novinářů. Napsat holý fakt a silně si za ním stát a hájit jej, bez politického pokřivení , je nebezpečné i pro novináře.

27.7.2018 v 19:47 | Karma článku: 14.54 | Přečteno: 352 | Diskuse

Lubomír Vít

Biblemanie?

Jelikož Paní Palkova nedala pod svůj poslední článek povolení k diskuzi, a je tam zmíněno mé jméno,velice rád bych k tomu něco dodal. Podle její odpovědí si můžete udělat,svůj úsudek. Nevím proč ji na blogu vadí články křesťanů?

15.7.2018 v 12:40 | Karma článku: 12.25 | Přečteno: 329 | Diskuse

Oleg Matvejev

Poučná pouť do Jordánu v Izraeli

Mám docela velké obavy, co vyvolá tento článek. Ale přece musím být odvážný, že ano? Chci ho umístit do rubriky „Hyde Park“, protože je diskutabilní, avšak není o náboženství, jak se může zdát na první pohled.

10.7.2018 v 9:42 | Karma článku: 6.26 | Přečteno: 197 | Diskuse
Počet článků 21 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1793

Odborník je člověk, který ví stále více o stále méně věcech, až nakonec ví úplně vše o naprosto ničem.

Osoba se širokým rozhledem je člověk, který ví stále méně o stále více věcech, až nakonec neví vůbec nic o naprosto všem.

 

Jsem odborník se širokým rozhledem - nevím vůbec nic o naprosto ničem.
http://lukas.plachy.eu

Seznam rubrik

více




Najdete na iDNES.cz