Lukas Plachy

Hurá, konečně jsme jako národ zvolili správně...

Když jsem před dvěma týdny (a až do dnešního rána) přemítal koho přesně volit, nenapadlo mě zvolit to nejjistější - nejistotu. To bych ovšem nedokázal sám - to jsme museli zvládnout jako národ.

29.5.2010 v 21:34 | Karma článku: 16.38 | Přečteno: 1639 | Diskuse

Lukas Plachy

Výkřik psance datových spojení

Přesouvání služeb z lokálních provedení do provedení "online", tedy kdy se počítače mění zpátky na hloupé terminály, které pouze přeposílají uživatelské požadavky a zobrazují výsledky, je žhavým trendem moderní doby. Proboha zastavte tuhle pitomost!

20.5.2010 v 9:30 | Karma článku: 16.10 | Přečteno: 1463 | Diskuse

Lukas Plachy

Pomozte mi prosím! Komu mám dát korýtko?

Myslíte, že mám na mysli korýtko pro ty, kdo vládnou a kdo vládnout budou? Taky! Ale taky mám na mysli ještě jedno korýtko - to svoje! Mám volit podle svého koryta? A ne-li, tak jak?

14.5.2010 v 2:43 | Karma článku: 14.17 | Přečteno: 1160 | Diskuse

Lukas Plachy

IDN - nová éra nebo konec globálního Internetu?

V souvislosti se zaváděním národních znaků v doménách se stále palčivěji vyskytuje otázka: Je tato nová vymoženost Intetnetu užitečná? Nepovede nakonec ve svém důsledku k rozparcelování celé sítě, protože některé její části nebudou dostupné?

11.5.2010 v 0:38 | Karma článku: 8.72 | Přečteno: 1240 | Diskuse
Počet článků 24 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1703

Odborník je člověk, který ví stále více o stále méně věcech, až nakonec ví úplně vše o naprosto ničem.

Osoba se širokým rozhledem je člověk, který ví stále méně o stále více věcech, až nakonec neví vůbec nic o naprosto všem.

 

Jsem odborník se širokým rozhledem - nevím vůbec nic o naprosto ničem.
http://lukas.plachy.eu

Seznam rubrik

více