Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P17e74t49r 90H64o12r12á85k

2. 2. 2013 22:23

Nevím, jestli jsem tak nechápavý, ale tomu článku nějak nerozumím.

4 0
možnosti
JK

J61o62s21e40f 43K20l20a82t

2. 2. 2013 22:19

Nezlobte se,ale když vás tak čtu,děláte si z lidí prču,nebo to myslíte vážně?

4 0
možnosti
Foto

Zcela. Trivializace kterou v tom pořadu v tomto případě předvedli a její možné vysvětlení a z toho plynoucí - pro mě neakceptovatelné - konsekvence se mi hrubě zajídají.

0 4
možnosti
RK

Tak už to neberte tak tragicky. Je to stejný pořad, jako třeba Superstar. Před "komisi" předstoupí několik tisíc lidí, která z nich vybere několik set účastníků, které pak jsou před trojici (čtveřicí) poroty. Vyberou se jak ti, kteří mají šanci na úspěch, tak zkrátka někdo úplně nemožnej. Z nich se pak sestavuje hvězdná pěchota. Je to běžné u všech podobných pořadů. Divák se musí i bavit.

4 0
možnosti
Foto

To je právo tvůrce i diváka. Já se ovšem nejen nebavím, ale bohužel spíš naopak. A tak využívám svého práva to nahlas říct.

0 3
možnosti
VK

Pro ty, co snad onen dil nevideli, a chteji vedet co ze to autor tak dopodrobna odborne setrel, zde je odkaz

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10154855310-taxik/212522161200148/video/

3 0
možnosti
Foto

Já mám pocit, že odkaz jsem jasně uvedl a já jej v článku vidím - Vám se nezobrazil? Mohu se zeptat jaký používáte prohlížeč (produkt, verze)?

0 4
možnosti
HB

Mohl bych vás poprosit o podobnou analýzu pořadu "Nikdo není dokonalý"? Předem děkuji.:-)

4 0
možnosti
Foto

Ano, to je dobrá poznámka - už mnohokrát jsem sám přemýšlel a i s jinými debatoval, jaké myšlenkové pochody či neznalosti někdy mohly vést k jednání lidí tak, jak jednali. Ale zase nehodlám plýtvat svůj čas až tak moc.

0 3
možnosti
PK

P71a31v72e57l 94K25u55l90a

2. 2. 2013 21:54

Po přečtení vašeho výtvoru  jsem dospěl k názoru, že tím pasažérem jste byl vy. Že jo? Že jsem to uhád?!8-o

11 1
možnosti
Foto

Ne, nebudete tomu věřit, ale když porovnáte moji fotografii s podobou osoby na odkazovaném záznamu ČT, zjistíte jisté poměrně významné rozdíly.

0 3
možnosti
JK

J48o62s57e96f 29K57l56a21t

2. 2. 2013 21:51

Proboha pane!Čím se to vůbec zabýváte?

5 0
možnosti
HB

Také máte dojem, že pan autor má pravděpodobně větší problém, než onen soutěžící?:-)

9 0
možnosti
Foto

I88v63a31n 27M64a24r59e33k

2. 2. 2013 21:45

No.a co tím p."blogger" chtěl vlastně říci ? ? ? 8-o

5 0
možnosti
Foto

Že tohle nepatřilo na obrazovky.

0 5
možnosti
RK

Vážený pane. Vy jste evidentně ten pořad nepochopil. To doopravdy není taxík, který by nabíral nahodilé zákazníky po Praze. Je to vědomostní soutěž, do které se účastníky přihlašují. Také si všimněte co je to za lidi. Žádná větší zavazadla, žádný spěch, často tam jdou studenti, nebo dokonce nezaměstnaní a všichni si "vybírají" trasy velmi krátké, které vesměs kopírují MHD.

7 0
možnosti
Foto

Přiznávám, že sice netuším, jaký je princip této soutěže (taky jsem přemýšlel, jak to mají ošetřeno s právy na xicht - ale honění lidí s formulářem po provedení záznamu je taky technika), ale to nemění nic na tom, že to k této interpretaci svádí (jak vidíte, tady jsem se pro změnu chytil i já). A v tom případě je první varianta samozřejmě zbytečná, ovšem na celkovém vyznění to nic nemění.

0 6
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1703x
Odborník je člověk, který ví stále více o stále méně věcech, až nakonec ví úplně vše o naprosto ničem.Osoba se širokým rozhledem je člověk, který ví stále méně o stále více věcech, až nakonec neví vůbec nic o naprosto všem.
 

Jsem odborník se širokým rozhledem - nevím vůbec nic o naprosto ničem.

http://lukas.plachy.eu

Seznam rubrik