Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mahon Point

Napsal "s to dobre.

Zdravim BMW  GS    1150 adv. .

0/0
3.9.2012 13:35

rheingold

Re: Napsal

Díky. A to GSo je taky krásná mašinka. Ne úplně můj styl, ale přesto krásná.

0/0
3.9.2012 13:40

Juraj 1

Prosim vás, nechte je

ať blbnou dál. Většinou to odnesou sami a není lepšího dárce orgánů, než motorkář. Zdravý, mladý, orgány neopotřebované, většinou rozkláplá hlava a ´pár kostí, žádný další orgány..... Super. Dárců je trvalý nedostatek,  Třeba ještě poslouží alespoň nějaké díly jejich těla.

V angličtině se jim ve špitálech říká Donorcyclers, něco jako dárci na kolech..... docela výstižné!!!!§

0/0
3.9.2012 13:16

rheingold

Re: Prosim vás, nechte je

Bohužel to je všeobecně rozšířený mýtus. Zpravidla jsou to - jak říká jeden kámoš - dárci krve, protože z té kombinézy je už jenom vylijou. Každopádně, bez ohledu na cynickou poznámku jednoho lékaře "dycky se něco najde", pravda je ta, že ty orgány jsou zpravidla tak pomlácené a potrhané, že už nejdou použít.

Dárci orgánů jsou - paradoxně - spíše cyklisté (a pro jistotu patřím mezi ně také). Tam to totiž jsou obvykle kosti a hlava.

0/0
3.9.2012 13:34

m0rb0

Lopaty na silnicích

Zdravím všechny. Takový dvě lopaty s mokrými papíry, kteří jsou zde popsáni, nám všem ostatním motorkářům dělají to špatné jméno, které je pak propíráno jinde v médiích. Prostě menšina (pár boroků) zkazí jméno všem ostatním slušným motorkářům co se umí v provozu chovat. A to neplatí jen pro motorkáře ale i pro cyklisty, auta, řidiče kamionu a pod. V každé skupině najdete pár, s prominutím, pitomců a jde jen o to jak je to procento velké.

+1/0
3.9.2012 12:49

Marlen2

Re: Lopaty na silnicích

R^

0/0
3.9.2012 13:47

Fantomazz

že se nad tim vztekáte

přirozená selekce!! dřív nebo později se někde rozmáznou a bude o pomníček u silnice víc. Můžeme všichni svorně doufat, že při tom nikoho nevezmou s sebou.

0/0
3.9.2012 10:24

rheingold

Re: že se nad tim vztekáte

To máte sice pravdu, jenže ... :-) Jenže oni takhle nasírají všechny okolo a ti pak mohou, ať už vědomě či nevědomky, ublížit "na truc" někomu jinému ... například mě.

0/0
3.9.2012 10:42

jupp

Amen !

R^

0/0
3.9.2012 10:18

isabell

......

S blogem velikej souhlas, s dodatkem silnej nesouhlas- nebylo ho vůbec třeba, máte tu svou "obhajobu" napsanou už v profilu, to myslím stačí :-P

+1/0
3.9.2012 9:19

rheingold

Re: ......

Máte asi pravdu, ten dodatek možná byl trochu - krásným anglicismem řečeno - overkill, ale přesto, mám o některých idiotech zde dostpochybnosti (už jsem byl zdrbán jak zabahněnej pes za něco, co se nakonec ukázalo správně napsaným slovem v nadpisu (zlodějina), viz. relevantní článek). Takže opakování je matka moudrosti :-)

0/0
3.9.2012 10:03

isabell

Re: ......

Já vás chápu, opravdu, na druhou stranu, stejně tak si můžete přece zopakovat gramatiku ;-)

Anebo úplně jednoduše- psát v programu, kde se vám chyby automaticky zobrazí, nebo opraví.

0/0
3.9.2012 10:47

rheingold

Re: ......

Tyhle chyby si zpravidla umím vychytat, ale co třeba takové čárky, předložky/předpony, shoda podmětu s přísudkem atd. To jsou všechno věci, kdy v zásadě a až na pár výjimek - po informační stránce - o nic nejde, ale někteří z toho dělají alfu a omegu a něco jako první filtr "celé jsem to přečetl a protože jsou v tom chyby, tak mě obsah nezajímá".

0/0
3.9.2012 10:51

isabell

Re: ......

Holt někomu vadí motorkáři, někomu chyby a je pravda, že často forma zabije obsah a někdy vážně odradí od čtení.... A stejně tak, jako vy se (celkem často) pozastavujete nad gramatickými rejpaly, se oni pozastavují nad vašimi chybami ;-)

Ale abychom se drželi tématu, mám tatínka záchranáře a kamaráda "hrobaře" a z jejich vyprávění kdy kde zase seškrabovali "dárce orgánů" nebejvá veselo a sami říkají, že bezohlednost stoupá na všech frontách :-/

+1/0
3.9.2012 11:29

rheingold

Re: ......

Bohužel jste trošku příliš generalizoval. Mě nevadí motorkáři (sám jsem jeden z nich, jak asi vyplynulo z článku), mě nevadí chybující řidiči (překvapivě: sám jsem jedne z nich), ale vadí mi uvědomělé a záměrné dělání chyb a překračování vzájemných dohod.

Jak stárnu, dělám čím dál tím více chyb pravopisných, čím dál tím méně jich vidím, ale tak přece kvůli tomu, že se mi tak píše lépe, nebudu záměrně psát "se synem" jako "se sinem" (viz. můj příspěvek níže) a další zhůvěřilosti. To je prostě chyba a basta. Ale netřeba hodnotit smysl článku podle množství jeho chyb. To totiž není chyba, to je zlý záměr!

A stejně tak ti motorkáři, o kterých mluvím, prostě záměrně něco mrví, záměrně dělají okolí nedobře, jen z důvodu sobecké zábavy. A je-li za nějakým činem záměr, lze se už jen zeptat, zda je 1. neuvědomělý 2. motivován dobrými úmysly (ač i ty mohou dláždit cestu do pekel) a není-li na jednu z těchto otázek odpověď "ano", pak s původcem takového činu nemohu mít slitování.

0/0
3.9.2012 14:49

rheingold

Re: ......

P.S. I slovo "uvědomělý" jsem si musel hledat ve slovníku, protože ani pomůcka "vědomí" mi nepomohla, protože jsem už za boha nebyl schopen v hlavě poskládat ty pravidla, kdy to indikuje "M" a kdy "MN", neb jsem si nevzpomněl na jediný příklad s MN.

0/0
3.9.2012 14:52

isabell

Re: ......

Zbytečně to pitváte.

Vám vadí nějaké konání, jednání, činy, jiným prostě vadí gramatické chyby v článcích a blozích které čtou a to že je kritizují, není o nic méně "zlé" jako vaše kritika čehokoliv jiného. Bodka.

(výmluvy na stáří jsou dost infantilní, právě proto, že pisatel má mnoho možností si text překontrolovat a opravit)

PS: "trošku příliš" je nesmysl ;-)

+1/0
3.9.2012 14:58

rheingold

Re: ......

Nezlobte se, ale osoba, která prostě odsoudí někoho za jeho činy (jízdu na motorce, chyby v textu) bez ohledu na jejich motivaci je infantilní idiot. To co píšete je vrcholná dehonestace mé osoby tím, že mi předhazujete hloupé a bezohledné obecné odsuzovaní nějakého jednání, bez ohledu na jeho motivaci a důvod, pokud to bylo takto myšleno TO SE NEDĚLÁ, je to hnusné, odporné a především stupidní a nehodné myslícího člověka. Právě to pro Vás "zbytečné" pitvání je potřebné a nutné pro to, abychom v životě minimalizoval chybovost a zavedli do našeho jednání alespoň základy ohleduplnosti. Jen doufám, že to co jste psal bylo myšleno jinak, než to vyznělo.

"Tošku příliš" je kvantifikátor popisující míru ("trošku") přiblížení-se nějakému prahu ("příliš") - nevidím kde v tom vidíte problém, jedná se o běžný výraz jako je třeba matematická limita. Tam se tak tvrdí "x se blíží nekonečnu". Jak se chcete - z pohledu jazykového - nekončnu blížit? A přesto vida - ono to jde!

0/0
3.9.2012 15:13

sir Humprey na skok

Re: ......

seš nějakej hysterickej synku V

+1/0
3.9.2012 15:27

rheingold

Re: ......

Pokládám argumenty tak jak jsou a jak je vidím. Jestliže mě někdo uráží, pak jej o tom informuji. Pokládat mě za generalizujícího ingnoranta mě silně uráží. Pokud by bylo uvedeno "měl byste odsuzovat lidi za jejich činy" atd. pak to beru jako snahu o změnu mé osoby (se kterou nesouhlasím, ale navrhovat mi to může každý ad libitum), to je v pořádku.

Ale tvrdit mi něco zcela jiného, než jsem o pár řádků výše napsal, to je naprosto neakceptovatelné.

0/0
3.9.2012 15:30

isabell

Re: ......

Kde vás kdo uráží? 8-o Už tu poznámku pod blogem začínám chápat, jen jste měl připsat, že jste též nadmíru vztahovačný :-/

+1/0
3.9.2012 15:37

sir Humprey na skok

Re: ......

Kdo urážá? Proč urážáš?? Ty ses pojmenoval už nadpisem, že? Pocem, já tě vobejmu, at´se uklidníš synku. Muck V

+1/0
3.9.2012 15:44

rheingold

Re: ......

Jasně jsem ukázal v předchozím příspěvku, kde jsem mluvil o tom, že podsouvat mi tvrzení, že "se mi nelíbí činy" je generalizující a zjednodušující, protože se mi - pokud to teď taky na můj vkus až trošku moc zjednoduším - nelíbí primárně motivace těchto činů (například u toho podsunutí té generalizace se mi nelíbí zjednodušení v tom, že nedovedu najít jinou motivaci, než nekorektní a logicky nenavazující argumentaci v hovoru, kterou se má získat převaha v dialogu bez zjevné příčiny nebo váhy argumentů).

Pokud hovoříte o hysteriia uklidnění se, je to rovněž sofistika. Nevím odkud pramení znalost mého duševnínho stavu v relevanci k oněm příspěvkům - já jsem zanalyzoval svůj vlastní postoj k té věci, korektně a zcela nekompromisně vyjmenoval veškeré pocity, které jsem tam našel, aniž bych nějaký opominul nebo napsal navíc a ty jsem uvedl. Co je na tom prosím hysterického?

0/0
3.9.2012 15:54

sir Humprey na skok

Re: ......

Už si našel, kde tě ta ženská urazila, nebo tu šílíš bez příčiny? ;-D

+1/0
3.9.2012 16:03

rheingold

Re: ......

1. "Zbytečně to pitváte. Vám vadí nějaké konání, jednání, činy, jiným prostě vadí gramatické chyby v článcích" .. jedná se o místo, kde jsem byl dehonestován tak jak jsem uvedl tím, že se jednalo o zcela poprřeí mých předchozích vět.

2. Jaké šílení máte na mysli? Je snad můj projev zde nesrozumitelný, nekoordinovaný, nebo nějak postrádající logiku či návaznost, gramatickou konzistenci nebo využívá nevhodné či přehnané prostředky atp.?

Já se obávám, že spíše ne zcela rozumím Vašim vývodům. Zatím jsem četl "hysterie", "uklidnit se" a "šílíš" - pokud tedy rekapituluji správně. Tak nějak bych očekával z Vašeho přesvědčení například formulaci "na základě z mého pohledu nadbytečného použití přídavných jmen" nebo "neadekvátně umístěných zdůrazňujících prostředků si myslím že" .... "šílíš" / "hysterčíš" atp., protože "podle mě, na jejím tvrzení nemůže být nic dehonestujícího proto a proto", "nejedná se o infantilitu, protože ta je definována takto a takto" atd. Pak by to byla argumentace.

0/0
3.9.2012 16:11

sir Humprey na skok

Re: ......

Dehonestovanej pitváním? ;-D A chceš to pofoukat, nebo bys radši lízátko? Muck šmudlo V

+1/0
3.9.2012 16:21

rheingold

Re: ......

To je samozřejmě opět sofistika z Vaší strany.

1. Zaměřil jste se na špatnou část věty, i když jsem ji už několikrát popsal. Míněna byla věta "vám vadí nějaké konání, jednání, činy" a z toho vycházející další argumentace. Dále jsem jasně uvedl, jakým mechanismem bylo toto nekorektní tvrzení odporující mému předchozímu textu použito či spíše v argumentaci zneužito.

2. Opět čtu "chceš to pofoukat...lízátko" a opět nevidím sebemenší návaznost na předchozí argumentaci, musím tedy v tomto směru konstatovat, že Vaše předpoklady jsou založené pouze na subjektivním odhadu, či snad srandě nebo touze provokovat, ale nezakládají se na žádné zjevné příčině.

0/0
3.9.2012 16:31

isabell

Re: ......

8-o člověče zkuste nejen číst, ale u toho čtení i myslet- takže vy pitvat můžete, aby se "minimalizovala chybovost" (blogové výkřiky k tomu jistě příspívají měrou vrchovatou), ale když někdo poukáže na vaše gramatické chyby, tak ho odsuzujete, přitom nejspíše jen chtěl, minimalizovat dopady vaší "češtiny" na čtenáře.... :-P

Mám za to, že jste můj předešlý post absolutně nepochopil, a vzhledem k vaší stupňující se vulgaritě vám k tomu radši již víc psát nebudu.

+1/0
3.9.2012 15:34

rheingold

Re: ......

Teď je to dobrá argumentace, nepočítám-li z mého pohledu chybné použití slova "vulgarita" - smysl toho co píši chápete v tomto směru správně, ale "vulgarita se zpravidla vztahuje k formě méně k obsahu" (ale to je také zajímavé téma na prozkoumání a diskzi)

Ale jen mi prosím povězte - kde jsem někomu vynadal za to, že odsoudil nějaké mé chyby? Pokud jsem to přehlédl ve Vašem textu, tak i po jeho opětovném přečtení jsem to tam opravdu nenašel, co více, mé jiné reakce zde bych předpokládal vypovídají o opaku. Nebo se mýlím?

Mě nevytáčí kritika. Mě vytáčí sofistika (a jí podobné metody), protože to není kritika, to je mimo logiku. A ano, vůči takovým lidem vulgární budu. Když mě někdo utluče argumenty - prosté "tam a tam máte chybu" tak poděkuji, sklopím slechy a je-li to možné, pak to opravím. Ale "tráva není modrá a proto tam máte, chybu, protože bagr", co více, když napíši "smýšlím o tom A" a někdo mi odpoví "když o tom smýšlíte B, tak ..." tak

0/0
3.9.2012 15:48

rheingold

Re: ......

mě při nejlepší vůli nenapadá, jak bych to mohl ospravedlnit. Ne, ať to obracím odkud to obracím, nevím jak. To je z mého hlediska nečestně vedený útok a není na něj jak odpovědět jinak, než rozborem jeho nekorektnosti.

0/0
3.9.2012 15:49

rheingold

Re: ......

A další sofistika - "výmluvy na stáří jsou nesmysl když si můžete text překontrolovat" - ale (zdá se že zcela záměrně) jste pominul druhou část věty, která v logické stavbě dává předchozímu textu zcela jiný smysl, a sice ten, že "jak stárnu, vidím je (při té kontrole, na kterou mám možnost) čím dál tím méně". Nebo snad očekáváte, že kvůli diskuzním příspěvkům si budu instalovat kontrolu pravopisu (ne vždy schopnou odhalit některý <<< chyby)  i do prohlížeče?

0/0
3.9.2012 15:16

isabell

Re: ......

Nepominula jsem nic, s viděním chyb je to stejné jako s tím stářím.

Jste citlivý ke kritice svého psaní jak malý dítě, když mu šlápnou na bábovku, taková diskuse mě opravdu nebaví, Také vám nevyčítám, že mne oslovujete v mužském rodě i přes ženský nick. Blogem a myšlenkou v něm jste mě zaujal, svojí malicherností a urputném omlouvání vlastních chyb odradil.

PS: chrom tuším opravuje automaticky chyby i při psaní diskusních příspěvků ....

+1/0
3.9.2012 15:21

rheingold

Re: ......

Vaše argumentační drzost mě opravdu fascinuje. Jakmile dojdou argumenty ("je to stejné jako s..." - bez logické návaznosti, prostě jen axiomatické tvrzení které zahrnutím části předchozí formulace má dodat tomu axiomu relevanci k probíranému tématu, ve skutečnosti se na nej odkazuje pouze tou formulací, nikoliv však logicky) obrátíte se proti osobě pisatele. Když mi vyčtete (například první co mě napadá), že ti kluci se chtěli jen bavit, nebo že jsem moc přísný nebo cokoliv, co logicky navazuje, pak budu kritiku jako takovou rád přijímat a dále rozvíjet.

Ale drzost, se kterou naházite nesmyslné a logicky nenavazující argumenty do diskuze a když Vám někdo tuto nelogičnost ukáže, tak je hned nepřístupný kritice (jen proto, že Vám ukázal, že vy sama argumentovat neumíte) je opravdu neuvěřitelná.

A nicky nečtu, za opominutí rodu se omlouvám.

0/0
3.9.2012 15:28

žepré

No náhodou,

ten pravopis je dost slušné a odpovídá tématu. Jenom jenom i bych změnil... ;-)

0/0
3.9.2012 9:05

rheingold

Re: No náhodou,

Trošičku se neorientuji - copak se nelíbí? Pokud je to rozumná korektura a něco mi uteklo, nota bene něco co sám nevidím, tak to rád opravím.

0/0
3.9.2012 10:04

žepré

Re: No náhodou,

:-) Já jsem chtěl jenom kvůli tomu dovětku trochu polaškovat aneb poštengrovat. Fakt mně ale skočila do oka jenom jedna hrubka "stroje, který právě prodělali", tam má byt y (podle pomůcky: TY stroje prodělalY). Ale říkám, nijak jsem to nekontroloval, ovšem z profesionální deformace hrubky vidím hned, tak bych řekl, že by to mohlo byt jediný závažný místo...

+1/0
3.9.2012 11:14

rheingold

Re: No náhodou,

Jejda, jejda, máte pravdu, to mi uniklo úplně a zcela ... nejsem si jist, mám pocit, že jsem tuhle sekci během psaní reformuloval, i když si nejsem jistý, k čemu jsem to sloveso původně vztahoval (něco jako že "jste (Vy motorkaří) prodělali orgasmus na 13000rpm") a tuhle neintegritu jsem už neopravil :-)

Díky, opraveno

0/0
3.9.2012 11:24

Pietrolini

Dobrý vzkaz.

Je to na pochvalu a karmu. Jenže ignoranti vás ani nečtou ani neposlechnou. (A co se týče češtiny,s tou snad ten,kdo ji ovládá ,tady problém nemá). ;-)R^

0/0
3.9.2012 8:26

rheingold

Re: Dobrý vzkaz.

Díky :-)

0/0
3.9.2012 9:56

agent654321@seznam.cz

Hezky napsáno, tak od plic :-)

Ti jazykoví korektoři vás štvou jen o něco méně než ti blázni na mašinách, co?:-)

0/0
3.9.2012 8:12

Kvadros

Je to pravda

R^R^R^

0/0
3.9.2012 7:59

hovn

Můžeme se rozčilovat,

ale to je to jediný..........Z duší mdlou stejně nic neuděláte, horší je, že na těch motorkách to bývá pravidlo

0/0
3.9.2012 7:59

reverend3

Dobré!

Dobré a moc pravdivé!

0/0
3.9.2012 7:51

Donatelli

Přesně

Znám taky jednoho takovýho vola. Z Náchoda do HK to " dá " za 19 minut a kdyby nebyly v tý zk..vený Jaroměři ( jeho slova ) 4 kruháky dal by to i za 15, ale tam skutečně musí brzdit. A když se ho zeptám jestli je normální odpověď je " mě se přece nemůže nic stát ". Letos slavil 21..... Co dodat, snad jenom že bych ho nerad potkal až zase někde bude lámat rekordy...

0/0
3.9.2012 7:44

owiehjdiouh

Karma!

V R^

0/0
3.9.2012 7:39



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.