Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Stará kára

Trochu pozdě - po 12 letech jejího dokonalého bulváru

0/0
21.2.2012 20:53

rheingold

Re: Trochu pozdě - po 12 letech jejího dokonalého bulváru

Je zajímavé jak se liší časový názor na to, kdy se to stalo - ale asi máte pravdu, já tolik na TV nekoukám. Ale zatím jsem na toto téma moc příspěvků nenašel, tak nevím proč tak zdůrazňovat to "pozdě". Navíc: pozdě, ale přece ... víte co by býval dal kapitán TItaniku, kdyby tohle mohl říct?

LP

0/0
21.2.2012 23:01

krllo

Čt křivdíte

Bulvárním médiem byla v politice vždy !

0/0
21.2.2012 18:59

xjert02

CT

CT se v prve rade stava mediem vladnouciho politika. Zjejich nazorove neutralniho zpravodajstvi se mi dela mdlo a byl bych rad, kdyby tuto televizi zprivatizovali (nikdy ji platit nebudu - to z principu odmitam) a hlavne, kdyby zejici diru na trhu kvalitniho, nepodjateho a neutralniho zpravodajstvi nekdo zaplnil. Mne se, jako promovanemu narodohospodari, dela mdlo, kdyz vidim, jak zpravuji napr. o ekonomickych ukazatelich, nerozumi jim a dezinterpretuji. Z vetsiny reportazi clovek na hony citi podjatost a nazor autora reportaze. Pane Boze! Zijeme v medialni dobe a TV predstavuje nejmocnejsi medium. Prostor v TV by meli mit vsichni, at uz s jejich nazorem souhlasime ci nikoliv, ale hlavne a predevsim, to musi byt inteligentni lidi. Ne ze koukam na zpravu, a posloucham nazor Pepika z Horni Dolni na vec, ktere za mak nerozumi. Proste objektivita v tomto verejnopravnim mediu jde stranou. Inteligentnich lidi v TV je jako safranu...

0/0
21.2.2012 18:14

stařec bez moře

mně vadí jiné

hloupé seriály a pošta pro tebe a pořed Jílkové to jsou věci, které tam nepatří.

0/0
21.2.2012 16:35

julie k.

Bulvár? Ale jděte!

Autor blogu se hluboce mýlí. Je přímo povinností svobodných médií v demokratické společnosti každého kandidáta na veřejnou funkci předem vysvléknout do naha. (Pokud se to někomu nelíbí, nemusí se o veřejnou funkci ucházet.)

A čím je funkce vyšší, tím důkladněji by měl být veřejně proklepnut. Co je na tom probůh bulvárního?

V prezidentské  kampani v USA musí každý uchazeč počítat s tím, že na něj bude vytáhnuto a proti němu použito úplně všechno. To je jediná prevence či obrana proti tomu, aby se na vysokou pozici nedostal hochštapler, podvodník či zkorumpovaný člověk, protože ze své funkce bude ovlivňovat životy milionů lidí.

Pan Okamura dostal v ČT prostor k tomu, aby všechna případná podezření a pochybnosti vyvrátil. Bezúhonnost a kompetenost kandidáta na prezidentský úřad je sakra vážná věc, to není žádná bulvární záležitost.

Apropó: on snad někdo už pana Okamuru do prezidentské volby nominoval nebo se nominoval sám?

0/0
21.2.2012 15:16

hňup

Re: Bulvár? Ale jděte!

každého ? i šavrcmberka s jeho "restitucemi" v čr ? no, na to se těším....

0/0
21.2.2012 17:06

rheingold

Re: Bulvár? Ale jděte!

Ano, to bezesporu, to jsem jako princip nezpochybnil. Ale ta stupidní hloupá forma - to snad ne? Protože doplnil dokumenty v OR? To má být "výsvléknutí do naha"? FUJ, diletantství které způsobí jen to co jsem uvedl v posledním odstavci.

0/0
21.2.2012 20:40

julie k.

Re: Bulvár? Ale jděte!

Vy  jste odborník na etiku médií? A jakou inteligentní formu byste Reportérům ČT poradil? 

Jen pro pořádek:  Ukládá zákon živnostníkům  mít ony dokumenty v určitém termínu OR? Respektoval Okamura zákon nebo jej ignoroval? Platí zákony pro všechny bez rozdílu? Jak by asi Okamura respektoval zákony pokud by se stal prezidentem?  Na kecy nikdo není zvědavý - podle činů poznáte je....

0/0
21.2.2012 20:51

medvěd brtník

Všichni, kdo máte stížnost na úroveň práce redaktorů

České televize, napište stížnost předsedovi rady ČT doc. PhDr. Milanu Uhdemu. Adresa je Rada ČT, Kavčí hory

140 70, Praha 4, email: radact@ceskatelevize.cz. Pokud těch stížností bude hodně, budou s tím muset něco dělat.

0/0
21.2.2012 14:53

vladimir.t.gottwald

Vítat dnes ČT mezi média bulvární

mi už sice nepřijde dvakrát aktuální, ale když chcete...

(Ovšem to jen tak na okraj.)

0/0
21.2.2012 12:56

rheingold

Re: Vítat dnes ČT mezi média bulvární

:-) Asi máte recht, ale já - jak jsem tuším už někde psal níže - zas tak často na TV nekoukám.

LP

0/0
21.2.2012 14:14

vladimir.t.gottwald

Re: Vítat dnes ČT mezi média bulvární

;o)

0/0
21.2.2012 16:10

martin013

Bůh

Okamura není žádný nedotknutelný Bůh a když se dobrovolně vydal do veřejného prostoru, musí počítat s tím, že o něj bude zájem ze všech hledisek. Nic na tom nemění ani to, že má početný fanklub nekritických obdivovatelů. Ti mu mohou pomoci ve volbách, až  je bude potřebovat. A budu se těšit na to, jak po čase budou ze svého nadšení couvat. Těch příkladů z minulosti tu máme nepřeberné množství. Proto mě vždy spolehlivě pobaví, když se tvoří další a další fankluby s ještě tvrdšími jádry. ČT dělá záslužnou práci.

0/0
21.2.2012 12:18

rheingold

Re: Bůh

Dobrý den,

to je bezesporu v pořádku, ale mohu se zeptat, na základě jakých informací jste dospěl k závěru, že článek panu Okamurovi fandí, či že jej dokonce hájí? Nebo že snad popírá principy na kterých by ČT MĚLA být založena?

A naopak - pokud budu reagovat na Vaši poslendí větu - domníváte se, že tak jak ČT odvedla tuto konkrétní práci, že to byla práce záslužná (viz. předposlední věta článku)?

Děkuji a jsem s pozdravem

LP

0/0
21.2.2012 12:55

martin013

Re: Bůh

Také vám přeju dobrého dne. Podle mě se tím zbytečně necháte vydražďovat. Kdybyste si projel pořad Reportéři zpětně, jistě byste poznal, že nekoná na politickou objednávku kohokoliv. Pravdu máte v tom, že více než k Okamurovi, vyjadřujete se v textu spíše k ČT. OK, přesto to jako obhajoba Okamury vyznívá. Nechápu přesně proč by ČT musela odvádět nějakou záslužnou práci. Záslužnou podle koho? Podle vás? Podle mě? Podle vysílací rady? Podle poslanců a politiků? Uvědomte si, že těch zájmů a názorů je nespočet. S dovolením budu trvat na tom, že Okamura není nedoknutelný. Pak je věcí osobního vkusu, zda reportáž ČT člověk přijme nebo ne. Mě nepohoršila. A ještě dodatek k vašemu profilu. Odborník je člověk, který přijíždí z jiného města. To je přece známé :-)

0/0
21.2.2012 13:05

rheingold

Re: Bůh

Ano, asi máte pravdu, možná tak vyznívá, i když to nebyl jeho účel. Pokud se týká toho proč by měla ČT odvádět záslužnou práci - to jsem citoval přímo Váš příspěvek! ;-) Ale jde o to, tak diletantsky tuto práci provedla a co tak způsobí, viz poslední odstavec mého příspěvku.

Za dodatek k profilu děkuji, tohle jsem ještě neslyšel. Tím se vysvětluje, proč jako Brňák pracuji pro Pražské zákazníky :-)

0/0
21.2.2012 20:45

x-tyctenar

ano, ČT nelze věřit

Údajně veřejnoprávní ČT placená z povinných poplatků je den ode dne horší, bulvární, poplatná určitým lidem a zájmům. Před minulými volbami velebila TOP a vlastně tuto "stranu" vytvořila média zřejmě dopředu zapaceným velebením něčeho, co ještě nebylo řádně ustanoveno a založeno, jen tam byl nastrčen "kníže" jako tahák. No, co se z TOP vylouplo, vidíme všichni, viz. naprostý neumětel Drábek, chemický ministr financí Kalousek, který byl účasten každého průšvihu za posledních dvacet let, atd. ODS to je hrůza sama o sobě. Pana Okamuru nijak neobdivuji, ale nevidím důvod, proč ČT na něj tak průhledně a hloupě útočí, že by opět objednávka ? Noviny v tom nejsou o mnoho lepší. T.Okamura říká co si myslí a to co chce a to se u nás neodpouští.  Nemusím s ním souhlasit, ale líbí se mi jeho odvaha.R^ ;-)

+1/0
21.2.2012 8:24

čtunoviny

Milí TV diváci..................................

...... a co ostatní uchazeči na prezidenta této Křišťálové země ???

Už se těšíte na nové díly tohoto předvolebního seriálu na ČT ?

To bude krása

;-D

+1/0
21.2.2012 8:06

čtunoviny

Čím větší boj proti Okamurovi...............................

.................tím větší důkaz,

že tak chlápek za to stojí.

R^

+3/0
21.2.2012 8:01

čtunoviny

Re: Čím větší boj proti Okamurovi...............................

...že ten chlápek za to stojí....

0/0
21.2.2012 8:01

strycek-Joe spol. s r.o.

Televize pracuje pro p,.Schwarzenberga

, proto byl natočen pořad o Okamurovi. Pokud se ukáže nějaký další nebezpečný konkurent, schytá to také. Jedině pan Fischer nebude kritizován, protože byl jako největší nýmand k tomu, aby se utkal s p.Schwarzenbergem ve 2.kole - teprve tam proti němu televize vyjede, aby p.Schwarzenberg zvítězil.

+3/0
21.2.2012 7:55

aroneček

To,co ČT odvysílala,

to je jenom dobře,lidem se trochu otevřely oči.Překvapil mne však autor,který doslova píše,že ho nezajímá původ majetku pana Okamury.Nu tak se směle může posadit vedle prezidenta Klause.

0/0
21.2.2012 7:46

rheingold

Re: To,co ČT odvysílala,

Děkuji Vám za vaše doporučení, až si půjdu sednout na Hrad, určitě jej předložím. Každopádně mám pocit (i když jen trošku hádám) že směšujete 2 věci. Až bude T. Okamura sedět na tom zmíněném místě vedle pana Klause, tak se o jeho majetek budu velmi živě zajímat. Do té doby je to privátní osoba jako kdokoliv jiný, i když trošku víc viditelná, a já (a myslím si že ani nikdo jiný) nemám právo mu rejpat do majetku nad rámec toho, co můžu zjistit z veřejných zdrojů.

0/0
21.2.2012 8:31

risco

Nedovedl

jsem si představit Okamuru na Hradě. Teď ta představa už sci-fi není.

0/0
21.2.2012 6:39

upír Nosferatu

Tomio není můj kandidát na prezidenta,

přesto se mi ten "koncesionářsky zaplacený" útok na něho nelíbil. Ba co víc, valil jsem bulvy. Když to srovnám, jakou nehoráznou reklamu dělá veřejnoprávní TV flanďákům a jejich neprůhledným restitucím, nebo ODS a TOP09, chce se mi zvracet. Tyhlety všechny bolševiky musíme povinně platit a oni nám servírují jen sprostou propagandu. ;-ORv

+1/0
21.2.2012 6:25

vecernicek

ČT - je opravdu stoka

Jen za praci v miki tomio vydelal cca 15 milionu cisteho po zdaneni. Cast prijmu je dana benefity napr auta mobil atp jsou majetkem firem jejichz hodnota roste protoze tomio zisk reinvestuje takze ucetne jsou vzhledem k milionovym obratum v mirne ztrate Dalsi bonus je zhodnocovany majetek v case byty pozemek ci umelecka dila ktera v case nakoupil maji dnes nasobnou hodnotu pricemz tohle se v ucetnictvi neobjevi a pokud to tomio nebude prodavat ani se nedani Jen idiot nebo CT tohle muze povazovat za neuspech

Pravda ovsem je ze pan Wolner, ktery vede reportery Tomia nemesnasi. mel kvuli nemu problem uz s jednou zmanipulovanou reportazi. na niz si Tomio stezoval

+1/0
21.2.2012 4:41

Lanta 2OO4

Na jednu stranu souhlas,ale nadruhou nesouhlas

Na jednu stranu souhlasím s tím, že se ČT pustila na tenký bulvární led a že z té reportáže čiší něčí objednávka a záměr p. Okamuru poškodit. Na druhou stranu zase pokud by chtěl p. Okamura skutečně přijmout kandidaturu na prezidenta země, pak musí umět podobným atakům čelit a vše o své minulosti rozkrýt. Jakožto prezident nesmí mít před národem žádné tajnosti, nesmí mít nevyřízené účty, nesmí zavdat žádných pochyb o tom, že vždy podnikal čistě a nesmí se vyhýbat otázkám stylem "nic nekomentuji". Prostě musí být transparentní. Pokud není, pak nemůže být prezidentem ČR (nebo spíš neměl by jím být).

0/0
21.2.2012 2:19

vecernicek

Re: Na jednu stranu souhlas,ale nadruhou nesouhlas

Tomio veškeré data a fakta reportérům poslal - na všechny otázky odpověděl - je lež že odmítl rozhovor - pouze žádal v tomto případě otázky písemně a písemné= odpovědi - právě proto aby měl zdokladované co reúportérům sděli. I díky tomu je naprsto jasně doložitelné, že reportéři získané informace nepoužili a zkreslili v pravý opak.

Je jedna věc být otevřený - tomio reportérům dokonce zabvil mlčenlivosti své auditory a účetní a nabír redakci Reportérů aby se ptali přímo jich. Alůe věc druhá je lhát a účelově špinit.

+4/0
21.2.2012 4:45

hryhryhry

máte naprostou pravdu- karma

"veřejnoprávní! moloch, kterému byl pan Okamura dost dobrý pro natáčení jakéhosi přiblblého pořadu, najednou vystrčil kopyta a začal nefér hru. Na čí přání a podnět? Snad kámoše Íčka - Fridricha či stovek jánabráchystů, požírajích statisíce a miliony ve svých "veřejnoprávních" trafikách placených našimi penězi? Kdy už to zarazíme, jak dlouho si to budeme nechávat líbit?;-O

0/0
21.2.2012 1:32

hryhryhry

Re: máte naprostou pravdu- karma

a hospodaření veřejnoprávní křivky (latinsky) je jedna velká černá díra

0/0
21.2.2012 1:38

pragl

Non credere

Příběh , podaný TV byl naprosto dehonestující. Je politická zakázka najít na Tomiovi i to, že na ZŠ kradl spolužákům svačiny a tahal spolužačky za copy. Vše se počítá. Je zřejmé, že základní zdroj příjmů Tomia leží mimo naši republiku. U agentury na japonské turisty je to zcela evidentní. Je trestné nebo společenský neúnosné vydělávat v cizině a utrácet doma? Zvláště, když existuje smlouva o dvojím zdanění s Japonskem? Je špatné dobře se starat o japonské turisty u nás a šířit tak dobré naše jméno v cizině? Ne. Tím , že nenašli na něho nic než to, že nedodal uzávěrky na OŘ je naopak přesvědčivé, že Tomio je čistý a naprosto vhodný i jako reprezentant na nejvyšší funkce. Nevím, ale dodávat citlivé informace o firmě je možná v rozporu se zákonem o ochraně osobních informací a sympatizuji s těmi, kteří jej porušují. Toto nařízení považuji z principu za špatné, neodpovídající principům volné soutěže..Nastává přelomová doba a je nutné vyjádřit občanský postoj ke všemu, co je špatné..

+4/0
21.2.2012 0:25

rheingold

Re: Non credere

Děkuji za podnětný komentář, ale dovolím si oponovat ve dvou bodech:

- tou politickou zakázkou si opravdu nejsem jist - ta by totiž podle mě byla mnohem "vychytanější" a kdyby to bylo takto slabé, tak by to nepustili a nejprve by zkusili najít (stvořit?) něco lepšího

- sympatizuji s Vaším názorem na rozsah požadovaných dokumentů, ale nemohu souhlasit 1. s tím, že by účetní závěrka byla tak citlivá - dá se z ní zjistit ledascos o firmě, ale určitě nic, co by měl můj obchodní partner (nebo já jako obchodní partner) právo tajit, spíše naopak. 2. je-li jednou dán zákon (tj. pravidla hry, na kterých jsme se "dohodli", i když jen tou naší "vůlí", že žijeme / podnikáme v ČR), pak se taková pravidla hry mají dodržovat i když se nám nelíbí. Je sice otázka zda a jakým jiným způsobem lze iniciovat změnu, ale nejsem si jist, jestli svévolné porušování je tou pravou cestou.

děkuji za komentář

LP

0/0
21.2.2012 5:44

akki

Panebože,

Vy jste asi blízký příbuzný bývalého šéfa Národního divadla moravskoslezského! Případ pro psychiatrickou ambulanci. Kluci, neberte si to tak!:-/

+1/0
20.2.2012 23:50

rheingold

Re: Panebože,

Myslíte něco jako: berme to ve stylu "masmédia jsou hra"? A "zkopejme někoho do kuličky, zničme mu život, však se tomu ještě zasmějeme"? Tím zkopáním nemyslím zrovna TUTO reportáž, ale přesně tak nějak idiotsky to funguje.

LP

+3/0
20.2.2012 23:59

P.32

Děkuji.

Vše bylo napsáno a myslím že vyváženě,tak si dovolím dát jenR^.

+2/0
20.2.2012 23:47

uumaa

Autore!

Napsal jste slabomyslný blábol.

+1/0
20.2.2012 23:28

rheingold

Re: Autore!

Ano, samozřejmě - uvedenému článku chybí nějaká konstrukce, jasná myšlenka, osnova pokulhává, nemá úvod, stať ani závěr, ani ve svém průběhu nevede čtenáře strukturovaně od jedné myšlenky k druhé (jak by také mohl, když tam žádná není, že?) a není ani gramaticky a pravopisně správně.

Děkuji Vám za Vaše konstruktivní, adresné a přesně precizně specifikované přípomínky. Vezmu si je k srdci a do příště se poučím.

S pozdravem

LP

+1/0
20.2.2012 23:30

milmen

Re: Autore!

A rozumíte tomu, o čem byl ten článek?

0/0
21.2.2012 1:09

milmen

Re: Autore!

Promiňte, přeskočil mi příspěvek. Reagovala jsem na předchozího "uumaa";-)

0/0
21.2.2012 1:10

pedro14

je to hon na tomioa

tu ct by meli zrusit.. at to nemusi delat tomio sam az bude prezidentem

+2/0
20.2.2012 23:25

Lady Humussprey

Kdepak holoubku. Velký kluci tohodle Japončíka

mezi sebe nepustí. Může si blbnout s tou svojí cestovkou, ale to je jeho hranice, dál nesmí.

0/0
20.2.2012 23:21

nechci vyrusovat

Re: Kdepak holoubku. Velký kluci tohodle Japončíka

Má smůlu,soudružka Urbancová - Lady Humusspray, aktivní členka KSČ+M jej neprokádrovalaRv

;-D;-D;-D

+2/0
21.2.2012 0:13

Kruton

Ta reportáž

je jen slabým odvarem toho, co je v tomto pořadu každý týden. Když se ovšem týká "miláčka prostého lidu", tak se to hned řeší. Okamura má nezaslouženě pověst velkopodnikatele, i v tom cestovním ruchu není žádnou velkou rybou. Okamura jako politik jsou personalizované VV. Podnikatel s velkym egem chce kromě prachů taky moc...

+1/0
20.2.2012 23:19

rheingold

Re: Ta reportáž

Rozumím, že mi napadáte volbu tématu (tj. že jsem si našel zrovna tuto reportáž), ale to vzniklo spíše ze dvou důvodů: 1. k TV se tak moc často nedostanu, a tady jsem to náhodou zachytil a 2. T. Okamuru nám média opravdu tlačí kudy chodíme, až nám stříká z uší. Tak jsem byl zvědavý, co na něj vyhrabali. A i když jsem se poctivě snažil nechat se střihem a komentářem manipulovat seč jsem mohl, tak mi to přišlo až k smíchu, jak se z komára snaží udělat velblouda. btw. - dle aktuálního výběru na prezidenta bych TO nevolil, ani kdyby byl jediným kandidátem.

LP

0/0
20.2.2012 23:28

milmen

Re: Ta reportáž

Okamura už dávno řekl, že kandidatura není na pořadu dne. Už dávno, hned poté, když ho začali lidé navrhovat. Má to i na svém blogu, a je to tam dost dlouho. TV si z toho ovšem odřízne, co potřebuje, a přizpůsobí potřebě.   Kdesi v politickém zákulisí z něj ale mají obavy, protože co kdyby, že? A proboha, co s ním, nic na něj není! !! Něco se prostě vyrobit musí. Není ale z čeho, takže výsledek je takový, jaký je. O objektivitě médií jsem si nikdy nedělala iluze, ale ta špína už opravdu začíná páchnout. A nejen v případě Okamury, v politice i v médiích obecně.

0/0
21.2.2012 1:21

oldfashioned Kokodák v1

jelikož kompletní ČT byla a zůstala normalizačním hnojem,

vůbec mně to nepřekvapuje:-)Lituji lidičky, kteří se na to musí dívat, jiné možnost nemajíce;-)

+2/0
20.2.2012 23:17

m0rb0

Kopani do Okamury

Též jsem si nemohl nevšimnout v médiích jak se pořád opírají do Okamury. Měl nehodu na dálnici a první co jsem se dozvěděl bylo, že jel v luxusním autě (v té dané chvíli naprosto nepodstatná informace). Jeho kandidatura mě vlastně nezajímala až do té doby kdy se začaly objevovat tyto pomlouvačné zprávy v médiích. Asi je to pravda, že někomu vadí. Na druhou stranu nás pořád bombardují zprávami o tom jaká strana bude mít svého prezidentského kandidáta. Jako kdybychom nemohli mít i nestranického prezidenta. Řeknu vám všem toto: prezidentský kandidát nějaké strany je pro mě neexistující kandidát!!! Všecky strany v poslanecké sněmovně už mě tak zklamaly, že považuji za drzost, aby po mě v příštích volbách chtěly můj hlas.

+4/0
20.2.2012 23:10

reverend3

ČT, už dávno bulvárem je.

ČT, už bulvárem toho nejhrubšího zrna je.Ale, to co vyplodil Volner dnes, je hnus.Nezastávám se Okamury,ale kdo to objednal?To už začala předvolební kampaň?Pokud Okamura nedodal to co mu ukládá zákon,jak to že se to vytahuje až nyní?Proč dotyčné úřady nekonají svou povinnost okamžitě?Kdo má zájem na dehonestaci Okamury? Že to není náhoda, je jasné.Bude ČT takový pořad točit i o Švejnarovi? Jak lže? O jeho rozhodování o Nobelově ceně a jeho vystěhování z ČSSR?

+3/0
20.2.2012 23:03

rudaz

Re: ČT, už dávno bulvárem je.

"Kdo je bez viny, hoď kamenem..."R^

0/0
20.2.2012 23:16



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.