Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mladý muž ve dnech pracov. klidu

22. 9. 2011 14:49
achjo

dočetl jsem to, až po zmínku o "vchodu pro SLUŽEBNICTVO"! 8-o

0 0
možnosti

rheingold

22. 9. 2011 15:03
Re: achjo

Hyperbolizovaná formulace dle mého mínění akceleruje a umocňuje pochopení negativní konotace podstaty této dehonestující pozice ve které se člověk tím, že si jde "vyprosit" koupi jídla k servisnímu vchodu, ocitá. 

Ještě pořád se vám nelíbí formulace vchod pro služebnictvo? nebo bych to měl raději napsat stylem jako první větu tohoto příspěvku?

0 0
možnosti

Kokodák

26. 7. 2011 19:47
tenhle blábol ve výběru???

omfffgRv

0 0
možnosti

rheingold

26. 7. 2011 20:10
Re: tenhle blábol ve výběru???

Články které pokládám já za rozumné a přínosné (viz.: http://lukasplachy.blog.idnes.cz/) se překvapivě do výběru nedostaly. Čím to asi bude, že? Obávám se, Vážený čtenáři, že si za to můžeme sami.

P.S. Nic proti redakci, ale mám pocit že se jim prostě jen líbil ten nadpis ;-)

0 0
možnosti

Sidonie_11

26. 7. 2011 16:53
Pobavil jste mě ;)

Vidím, že žijete v kapku jiném světě. Když víte, že pojedete vlakem a budete mít hlad, proč si nekoupíte něco den předem nebo v den cesty nevyrazíte s časovou rezervou určenou pro nákup něčeho do žaludku? ;-) Na prodej jídla ve vlaku bych nikdy nespoléhala, spíš bych se modlila, aby vlak neměl sekyru větší, než 15 minut a aby bylo kam si sednout.

A jinak - buďte rád, že už můžete jezdit IC a EC bez příplatků, které byly zrušeny jenom pár let zpátky...

0 0
možnosti

rheingold

26. 7. 2011 20:08
Re: Pobavil jste mě ;)

No mám pocit že jsem to vystihnul ve článku poměrně přesně - někdy člověk míní a (v tomto případě) tiskárna mění. Nejprve došel toner, pak prohlásila že chce nový osvitový buben. A protože je to dost stará potvora, po každé téhle zábavě se cca 4 minuty znovu kalibrovala. Připočítejte k tomu tisk několika desítek stran rychlostí 2,5 strany / minutu a máte o zpoždění vystaráno. Právě proto, že s tím počítám tak si něco kupuji dopředu. Ale člověk není vševědoucí, že?

0 0
možnosti

Mlejnak

26. 7. 2011 14:56
A za komoušů Ex Hungaria

Někdy v roce 1981 jsem jel z Bratislavy do Děčína expresem Hungaria.  V jídelňáku guláš za 50,- Kčs, v hospodě za méně než polovinu. Nevím, co tu řešíte.

Coca Cola stávala 0,25 l 4,80 Kčs v hospodě, myslím i v samošce. V restaúraku byla za 7,50.

I za komoušů byly rozdíly v cenách. Restaurační vozy u mezinárodních rychlíků byla zásadně I. cenová skupina. U vnitrostátních, Košičan , II. cenová skupina, o něco levněji.

A jinak? Možná měl pisatel prostě blbej den. Ale házet všechny vlaky do jednoho pytle? Ale no tak. Už jste jak ti profesionální novináři, když je okurková sezona.

0 0
možnosti

rheingold

26. 7. 2011 15:08
Re: A za komoušů Ex Hungaria

Jen bych si dovolil poznamenat, že Vámi zmíněné "házení všech vlaků do jednoho pytle" neodpovídá zcela tomu odstavci v blogu kde se hovoří o bagetě ve spěšném vlaku, párku v rohlíku v historickém parním atp.

0 0
možnosti

limbursky.blog.idnes.cz

26. 7. 2011 13:29
Nezlobte se...

ČD a jejich zpřízněným organizacím bych vyčítal snad tisíce jiných věcí, ale zrovna cenu za bagetu ve vlaku? To jste mě rozesmál.

0 0
možnosti

rheingold

26. 7. 2011 13:45
Re: Nezlobte se...

Pánové Smoljak&Svěrák nechť odpustí: Bagetou ve vlaku to začíná, srážkou vlaků končí ;-)

0 0
možnosti

wolowizard

26. 7. 2011 13:05
JVL je klasika

JVL je klasika - jednou tam na mě vystartoval jakýsi pomatený pingl, když jsem si v poloprázdném jídelňáku dovolil otevřít maličký netbook (formát A5). Otevřete 2x tak velké knihy mu však nevadilo. Zdůvodnil to tím, že si tam pak každý vyřizuje svoje kancelářské záležitosti. Dodnes jsem nepochopil, co je na tom špatného a jak by to mohlo někomu vadit.

0 0
možnosti

wolowizard

26. 7. 2011 13:00
Jezděte autem a po cestě si najděte oblíbenou hospodu...

...tak jsem to alespoň vyřešil já - s ČD, JVL, správou železničních cest a bůhví čím ještě se již díkybohu nemusím nadále rozčilovat.

0 0
možnosti

slava kunst

26. 7. 2011 12:04
nešlo by napsat titulek česky?

0 0
možnosti

rheingold

26. 7. 2011 12:08
Re: nešlo by napsat titulek česky?

Tady se nechytám - jak by jste si to představoval(a)?

0 0
možnosti

richardhorak

26. 7. 2011 11:32
Já ti poradím ...

... vychladni.;-)

1 0
možnosti

assam

26. 7. 2011 14:30
Re: Já ti poradím ...

Přesně tak...Tohle mi připomíná článek jedné nakrknuté děvenky o nákupu v Albertovi.Splnění přání "stejných cen ve vlaku,jako při nákupu v "sámošce"" mi připadne stejně reálné,jako splnění přání "aby politici nekorumpovali".;-)

0 0
možnosti

Nikki01

25. 7. 2011 22:06
a co s tím mají společného ČD?

celkem rád bych to zjistil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1703x
Odborník je člověk, který ví stále více o stále méně věcech, až nakonec ví úplně vše o naprosto ničem.Osoba se širokým rozhledem je člověk, který ví stále méně o stále více věcech, až nakonec neví vůbec nic o naprosto všem.
 

Jsem odborník se širokým rozhledem - nevím vůbec nic o naprosto ničem.

http://lukas.plachy.eu

Seznam rubrik